måndag 28 april 2008

SVEA

Hej, nu var det så där jättelänge sedan igen, pust. Har ju så mycket jämt så tiden vid datorn har lägsta prio känns det som. Förra helgen var jag och min man i Milano, vi hade en underbar helg där. Vi gjorde stan, shoppade och åt och drack gott. Så mysigt. Bilder kommer, men vi har datorn på reperation nu så det får vänta lite. När vi var där nere fick vi ett tråkigt besked, vår lille valp som vi döpt till Curry, hade tyvärr inte klarat sig och är nu i hundhimlen, fy vad vi blev ledsna. En valptik föddes oxå i denna kull, men henne ville uppfödaren egentligen behålla. Men hon är så gullig och ville så gärna att vi skulle få en hund från denna kull så vi får nu tiken!!

I lördags åkte vi ner och tittade på vår lilla prinsessa, så ofantligt, underbart söt!! jag tog massor av bilder och dom kommer så fort vi får datorn tillbaka. Hon är nu fyra veckor gammal (imorgon) och vi längtar sååååå nu. Vi har nu enats om ett namn oxå, hon kommer att heta Svea, gulligt va? Jag har nu gjort en blogg till Svea där man kan följa hennes framsteg mm. Adressen är www.lillasvea.blogg.se . Välkommen dit. Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som ni haft det trevligt. Milano är ju inte fel !
Tråkigt med vovven men gläds ändå med er över den nya lilla valpen !

Gunilla/Nilla sa...

Oj vad härligt det lät med en minisemester. Bra sätt att samla nya krafter.
Trist med lilla valpen men skönt att det ändå ordnade sig för Er.
Nu ska jag ta mig en vända i trädgården.
Sköt om dig och skön dag
kram/Gunilla