söndag 6 april 2008

En lugn helg


Vi har haft kalas i helgen annars har vi bara tagit det lugnt. Skönt. I dag skall jag beställa tapeter så vi kan tapetsera i vår övre hall nästa helg. Alltid har man något att hitta på :-) Vår lille valp växer o frodas. I kväll skall jag få foton på honom, så spännande. Här kommer en bild på hans far, en välmeriterad hane från Tyskland. Vår lille valp har samma färger, söt va?

Ingen pyssellust så långt ögat kan nå.......får se när jag kan ta upp min hobby igen. Jag har haft en rejäl svacka o har en väldigt jobbig tid bakom mig (som tur är). Men det är så härligt att jag nu mår bra igen, ljuvligt skönt. Det får ta den tid det tar, och jag väntar på att jag snart finner lusten att pyssla igen. Kram på er!

9 kommentarer:

Camilla sa...

Vad kul att få bilder på den lille sötingen. Hoppas du visar upp honom här för jag är nyfiken!

Välmediterad är han kanske inte? Hihi....du måste väl mena välmeriterad?

Pysselllusten kommer och går. Ta det lugnt bara...det är ingen idé att stressa upp sig för det. Lätt hänt om du frågar mig...

Kram!

Karma sa...

ja, hihi välmeriterad skall det ju vara, ändrat :-)

Pernilla sa...

Vilken söt en, säkert lika söt som lillen. Väntar på att få se bilder.

Jag vet hur det är med pyssellusten,känn ingen stress lusten kommer när du är redo.

Kul att höra att du mår bra, det är det viktigaste.

Kram

Gunilla/Nilla sa...

Hej på dig! Vad kul att du är tillbaka och vad skönt att du har det jobbiga bakom dig.
Så du har gått och blivit med hund. Vilken söt liten ras. Förstår att du längtar massor!
Känner igen det där med pyssellusten, ingen fara. Själv åker jag berg och dalbana allt som oftast.
Ha en bra dag
*kram*

Anonym sa...

Vad stilig han är, pappan! =D
förstår att du måste längta tills det lilla livet kommer hem till er nu!! ;)
Tack gulledu för gratulationen! *glad*
kramar Petra

Anonym sa...

Så stilig! Ska bli kul att se er sötis sen :) Ta det lugnt med pysslet, det kan vara bra me lite vila. Kram Maria

Anonym sa...

Hej! Grattis till ert köp av världens bästa kompis!!SÅÅÅÅ roligt! Vår goding Happy kommer nog att kunna hjälpa honom att busa ordentligt!! Ärver han pappans utseende så får vi nog fundera över om vi skall föra de generna vidare..kan bli en fin kombo Happy och lillbusen - skall vi bli "hundsvärmödrar" du och jag Mollan? Kramisar från Helene¤

Katrin sa...

Hej! Kul att ha "hittat" dig igen (med risk för att låta som galen stalker *lol*). Pyssellustan kommer och går, bäst att bara tagga ner lite och göra ngt annat. Ha det så gott och ät mycket choklad så ska du se att det ordnar sig!!!

Susanne sa...

Vilket jättefint vovve-foto!!!!!!!!!!