onsdag 2 april 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Camilla R, här kommer mina svar


3 namn du går under: Mamma, Gumman, Mollan ( hihi)

3 saker som skrämmer dig: Sjukdommar, Krig, när barn behandlas illa

3 saker du har på dig:Klänning, strumbyxor, stövlar

3 sanningar:Oroar mig för mycket, shoppar för mycket, beslutsångest ibland

3 saker du verkligen vill ha: Lycklig o frisk familj, en lång härlig sommar, en stor båt

3 bloggare du utmanar:Petraso, Paradise, Alltidsvart

Idag hoppas jag att jag får en bild på min lilla vovve! Vi har nu några namnförslag, vad tycker ni om: OTIS ( min favvis ) KOLA ( kan ju tolkas lite fel eller?? ) RALLY, ZÄTA, SIGGE, WIGGO.
Kramis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig utmaning!! Antar mej den!..i dagarna ;)
Vilka superdupersöta namanförslag!!!! ÅÅÅH! Alla var toppenfina =)

kram Petra

Anonym sa...

Hm svårt med namn! JAg tycker otis och zäta var tuffa!

Kram Maria