tisdag 18 mars 2008

Välkommen till min nya blogg!

Hej alla goa pysslare och andra, nu har jag fixat ny blogg. Och här tänker jag vara oerhört flitig var tanken. Min pyssellust har ju gått väldigt upp o ner men nu så har jag fått lusten tillbaka. Hoppas på att kunna visa lite nytt här snart (om jag bara kan hitta sladden till kameran så jag kan överföra mina foton!! Den har försvunnit i vår reparation som vi gjort hemma. Jag har lite foton att visa även från detta projekt. Det blev superbra o vi trivs. Sen ligger alla riktningar och papper klara hemma nu för att skickas till kommunen för att söka bygglov. Vi skall nu bygga ut vårt hus med 30 kvm, det blir större tvättstuga, klädkammare samt arbets/pyssel o gästrum. SÅÅ välkommet för oss. Hoppas vi hörs här på min nya blogg. Kram

9 kommentarer:

Camilla sa...

sedär ja, jag har undrat va du har tagit vägen, men nu vet jag...du e ju HÄR...hi hi
åhh va roligt att bygga ut huset, större tvättstuga e ju inte fel.
I morgon drar jag o min man och grannparet till Prag..utan ungar, gud så gott de skall bli
kram Camilla

Anonym sa...

Låter spännande med utbyggnaden!
Och jag ser verkligen framemot att få se dina underbara alster här!
Kram

Anonym sa...

Har saknat din blogg, skönt att höra att du är back in buisness!

Camilla sa...

Äntligen! Om du har problem med fotona är det bara att komma bort till mig så fixar jag det. No problems...!

Kram

Anonym sa...

Hej, Malin!
Grattis till din nya Blogg! Roligt att ha dig tillbaka och ser fram emot dina alster....
Stor Kram Rossanna

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka igen!
Kram! Stina

Cecilia sa...

Så det är här du håller hus! Lycka till med husplaner och pysslande!
Kram

Anonym sa...

Var har du varit??? :) Skönt att hitat dig igen. Förstår att pyssel lusten går upp & ner när ni renoverat! *Kram*

Anonym sa...

Hej hopp! Skönt att du har kommit igång med en ny blogg! Kul! Kram maria